Zajímavosti

St. Patrick´s Day

17. března 2017 v 13:44
Výsledek obrázku pro st patrick day tumblr

Jóga

14. října 2016 v 9:32
Ahoj,
dneska je to po dlouhé době netradiční článek. Nevím, zda jsem již tady na blogu vůbec zmiňovala, že cvičím jógu..ale teď už to víte :D
Začala jsem už snad před třemi lety a od té doby cvičím "pravidelně" (vysvětlení pro uvozovky: Nedávám si žádné předsevzetí ani nemám přesně určené dny ani hodiny,kdy si zacvičit,jelikož pak nemáte jednou čas a takhle se to s vámi táhne, ..protože se vám pak nechce ani další den a je demotivující,když neplníte ten svůj plán atd atd..). Proto tedy cvičím,kdyz potřebuji a mám čas. Samozřejmě se snažím alespoň 2x týdně ..abych nevyšla že cviku, ale občas opravdu na víc čas není.

Vnímání

1. října 2016 v 18:23
Ahoj,
teď v neděli (2.10.) u nás ve městě končí výstava s názvem Vnímání. Šlo o to, že dominanta náměstí, kašna, byla zakryta černou "bariérou" a když ji lidé chtěli vidět, museli jít přes lávku dovnitř :)
Tato výstava trvala měsíc (přibližně) a rozpoutala ve městě spoustu debat o tom, kdo to financoval (to všechny zajímá nejvíce), proč kašnu zakrývat, co na to řeknou turisté a podobně. (kdo by chtěl vědět více)

Mně se ten nápad ale moc líbil a když jsem se pak na kašnu byla podívat, bylo to něco neobvyklého..ano, i přesto, že v tomto městě žiji od narození a mohla jsem ji vídat každý den, tohle byl opravdu zážitek. Okolní domy totiž v pozadí nerušily a člověk tedy kašnu poprvé viděl úplně samotnou a mohl se soustředit na každý detail. Prostě to byl velice zajimavý pohled na věc, která nám místním již trochu zevšedněla. :)

hezký víkend přeje M`

Výlet - Nové Hrady

8. června 2016 v 13:26
Ahoj!
O víkendu jsme byli s přítelem na jednodenním výletě v Nových Hradech a Terčině údolí. Tak mě napadalo, že vám ukážu pár fotek a nebo dám inspiraci na výlet.
Nejprve jsme zaparkovali na náměstí a prošli město a hrad, také jsme navštívili krásnou kavárnu přímo před hradem. Mají zde skvělou zmrzlinu. Poté jsme se vrátili za město do Terčina údolí. Je to rozlehlý park se spoustou zastávek a zajímavých míst. (info zde)
Počasí bylo krásné, slunečné, takže pro výlet ideální. Spojili jsme prohlídku města s přírodou, protože přítel nemá rád chodit jen po městě - preferuje radši jen celodenní procházky v přírodě. Už jsem zde byla několikrát, hlavně ještě jako malá, ale procházka v krásné přírodě nikdy neuškodí.

foto v celém článku.

Tip na dekoraci

4. listopadu 2015 v 14:52
Ahoj :)
Tento článek je takové trochu DIY, i když to zabere asi jen 5 minut a nemusíte být vůbec zruční. Chtěla bych vám ukázat jeden z mých rychlých tipů, protože nejsem člověk, který má čas běhat po papírnictvích a kutilských obchodech a poté doma něco tvořit (i když bych moc chtěla :D), a přesto se neobejdu bez dekorací a kravinek. Je to jednoduchá celoroční dekorace na okno či stůl.
návod v celém článku

Salzburg 2015

31. května 2015 v 18:05
Zdravím :)
Vydávám tento článek bohužel až dnes, protože jsem měla v plánu ty novinky a dnes jsem se teprve dostala k tomu dát fotky z foťáku do notebooku.
V sobotu - 16.5 jsme byli s přítelem v Salzburgu na jednodenním výletě. Počasí vyšlo krásné a vše bylo fajn. V Salzburgu jsme byli asi před dvěma lety na adventních trzích, tak jsme se rozhodli se tam podívat i na jaře. :)
fotky v celém článku

Praha

5. dubna 2015 v 15:03
Zdravím :)
Jako první bych Vám všem chtěla popřát krásné Velikonoce, užijte si volno. :)
Já zatím moc neodpočívala :D
V pátek jsme s přítelem byli v Praze na výstavě Gateway to space v podmořském světě a pak na nákupech na Zličíně. Od výstavy jsem očekávala trochu víc, ale líbilo se mi to. Jinak chodím do práce a taky se dnes musím něco málo naučit -_- :D Jo a včera večer jsem dokonce pekla (jakokaždoročně) mazance! :D
A zítra konečně plánuji oddych a když budou otevřené nákupáky, tak i kouknout po obchodech. :)
fotky v celém článku ;)

my hometown, my life :)

31. března 2015 v 20:29

Poznáte město? :)
M`

Český Krumlov

21. února 2015 v 12:30
Ahoj.
Je tady první článek ze slibované série mých výletů. :D Ve čtrvtek jsme s přítelem byli v Českém Krumlově. Prošli jsme město, zámek a pak jsme vyrazili na vyhlídku, ze které byl krásný výhled na celé město - ten menší výšlap za to stál! :)
Město je úžasné, plno restaurovaných domů, počasí nám vyšlo krásné, akorát medvědy na zámku jsme neviděli. :)
Hezký den, M`

Andy Warhol

4. října 2013 v 14:39
Ahoj :)
před nedávnem jsem byla na výstavě Andy Warhola v Hluboké nad Vltavou - v Alšově galerii. Nevím, jestli už neskončila, ale byla vážně pěkná, akorát paní průvodkyně měla až moc zdlouhavý projev :D :) Úplně jsem se tady na blogu o tom zapomněla zmínit, proto sem dám fotky dodatečně ;)